Metro Exodus %100 Türkçe Yama


Proje Yöneticisi
Abdulsamet YILDIRIM

Çevirmenler
Abdulsamet YILDIRIM
Elif KÜÇÜKBAYRAKTAR
Enes Bahri ARTUN
Eren DİLEKMEN
Evrim KALELİ
Görkem GENGSİ
Hakkı Kaan YÜZBAŞIOĞLU

Programlama
Abdulsamet YILDIRIM

Test
Görkem GENGSİ

Özel Teşekkürler
Ahmet ÇELİK
Batuhan ERİN
Elif Zeynep ŞİRİKÇİ
Metehan ÖRTEN
Cem ASLAN
Erendeniz AKTEKE
Umur IŞIK
Ümit DİNÇER

NOT:
-Yamayı oyunun kurulu olan klasöre atarak tamamlayabilirsiniz.
-Örnek olarak: .......SteamLibrary\steamapps\common\MetroExodus
Orijinal 1.0.0.5 sürümü, Sam's Story ve Two Colonels DLC'lerinin çevirisini de içermektedir.

Yama İndirme Linki
Versiyon 1.0.0.5

Eski Versiyona Ait İndirme Linkleri

Yamadan Görseller

Oynanış Videosu

49 yorum:

  1. indirdim ama çalıştıramadım
    almanca yaptığımda almaca oluyor

    YanıtlayınSil
  2. oyundan atıyor sorun nedir acaba

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Test esnasında oyundan atma sorunu yaşamadık ama internette çözümü vardır büyük ihtimalle :)

      Sil
  3. 1.0.0.5 surumune yukseldigi icin yama olmuyor galiba

    YanıtlayınSil
  4. 1.0.0.5 sürüme uygun bi şekilde çıkartabilirmisiniz yamayı yamalar olmuyor orjınal oyuna
    Su oyunu yamalı şekilde oynamayı 4 gözle bekliyordum ama olmuyor orjınal halinde bu sürüm kabul etmiyor bunla ilgili bişeyler yapabilir misiniz ?

    YanıtlayınSil
  5. yama çalışmıyor ne zaman güncellenecek

    YanıtlayınSil
  6. 1 aydır orjinal oyun yüklü dlc çevirinizi bekliyoruz . Ne zaman gelir acaba ?

    YanıtlayınSil
  7. Yama ne zamn güncellenecek ?

    YanıtlayınSil
  8. Reis bişey sorcam ben gamepass ten aldım oyunu yamayı nasıl kurabilrim?

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Gamepass'e yama kurulamıyor. Bizden kaynaklı bir sorun değil. Microsoft modlamaya müsaade etmiyor maalesef.

      Sil
  9. bende crackli var oyunun kayıtlı olduğu yere atıyorum hiç birşey değişmiyor dil listesinde de türkçe yok?

    YanıtlayınSil
  10. Türkçe yamasını görünce hemen oyunu edinmek istedim. Korsana karşıyım ama param da az. Game pass aldım 6tl'ye. Saatlerce inmesini bekledim fakat game pass'te yamalama olmuyormuş. Neyse mecburen korsanını indirdim, yine inmesini saatlerce bekledim. Kurdum, crackledim ama tryama'yı attım olmadı. Dedim galiba oyun eski versiyon eski versiyon yamasını da denedim yine olmadı. Dil seçeneğinde tr çıkmıyor. Dün geceden beri boşa bir çaba içerisindeyim. Keşke biri yardımcı olsa

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Gamepass'te yama çalışmıyor. Korsan için de çıkan bütün DLC'li versiyonuyla çalışması gerekiyor.

      Sil
  11. Steam üzerinde türkçe yama çalışıyor tamam fakat epic games üzerinden satın alınan oyunlarda çalışıyor mu ?

    YanıtlayınSil
  12. epic gamesten aldım ben yükleyebilir miyim dosyayı?

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Evet, Epic sürümüyle uygun. Yükleyebilirsiniz.

      Sil
  13. Hocam on numara çeviri. Gerçekten sizi biliyordum ama hiç çevirilerinize bakmamıştım. Gerçekten mükemmel. Rdr2'yi de sabırsızlıkla bekliyorum.İki tarafa uygun bir fiyat ile siz katlanmış olduğunuz zahmetin karşılığını alırsınız umarım.Biz de ağız tadıyla oynarız. Kolay gelsin :)

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Fiyatı iki taraf için uygun tutmaya çalışacağız. Teşekkürler destek mesajınız için :)

      Sil
  14. hocam zamundadaki gold editionu indirdim her iki versiyon yamada çalışmadı yardımcı olacak kimse varmmı acaba

    YanıtlayınSil
  15. Metro Last Light Redux ile alakalı şuan piyasada çeviri yok. Aslında var, ama ne steam 'de çalışıyor, ne de epic games'de. Bi kontrol etmek ister misiniz?

    YanıtlayınSil
  16. Reis indirsek sıkıntı çıkarmı oyun güncellendide

    YanıtlayınSil
  17. gold editionda çalışıyor mu acaba yama?

    YanıtlayınSil
  18. 1.0.0.7 sürümüne uyarlanabilir mi

    YanıtlayınSil
  19. Yamayı 1.0.0.7 de deneyen var mı arkadaşlar?Ya da uyarlanacak mı?

    YanıtlayınSil
  20. Merhaba oyunu steam'den satın almayı düşünüyorum ve yamanızı kurmak istiyorum en son sürüm ile uyumlu mudur acaba ? çünkü en son Eylül 2019'da düzenlenmiş gözüküyor yardımcı olursanız çok sevinirim :)

    YanıtlayınSil
  21. HUGO kişisininde söylediği gibi uyumlumudur 1.0.0.7 gold sürümüyle ?

    YanıtlayınSil
  22. Elleriniz dert görmesin...

    YanıtlayınSil
  23. hocam 2 gün sonra oyuna girdiğimde karşılaştım bütün menü rusça olmuş ayarlardan türkçeye döndüremiyorum yardımcı olurmusunuz

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. aynen kardeşim bendede aynı problem var. işin garip tarafı, ben oyunun menüsünde iken ruscaya dönüştü ve geri alınamıyor. birilerinde çözüm varsa çok müteşekkir olurum...

      Sil
    2. ben de aynı sorunu yaşıyorum

      Sil
    3. aynı sorun yardımmm

      Sil
  24. Yama çalışmıyor 1.0.0.7 sürümünde bilginiz olsun arkadaşlar

    YanıtlayınSil
  25. Yama güncellenicek mi ? 1.0.0.7 sürümünde çalışmıyor

    YanıtlayınSil
  26. yeni sürümle çalışmıyor kimse yokmu ilgilecek yaa

    YanıtlayınSil
  27. Kurdum ama oyun rusça açıldı

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Korsan sürüm nedeniyle olur, internette çözümü var dili değiştirmelisiniz.

      Sil
  28. oyunu dun indirdim bugun kurdum ama tr olmadi 1.0.0.7 versiyon oldugundan mi acaba yeni versiyon gelirmi

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. 1.0.0.7 sürümünde çalışıyor. Korsansa dili ayarlamanız gerekiyor. İnternetten bulabilirsiniz.

      Sil
  29. kardeşim olmuyor nereye atacağız bunu? netten bakıyorum orda olan yazılar bende yok

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. -Yamayı oyunun kurulu olan klasöre atarak tamamlayabilirsiniz.
      -Örnek olarak: .......SteamLibrary\steamapps\common\MetroExodus

      Aslında notlara yazmışız.

      Sil

Pages